Thursday, April 28, 2011

Cl!nGy Th!ng$ @r0unD Me...

I adore things that make me look confident and pretty hehehe (angkut bakul sendiri)...
Perempuan maner yang x nak cantik and look nice everyday... (tipulah kalau kalau ada org kata x...x baik tau tipu diri sendiri.. :)
I love to lavish myself with good things..(yelah dah penat keje..at least something to pay me back)...
Things that I always have with me is my make up!..for sure lah kan..dulu to be frank mmg x reti make up langsung..pegi opis x ada bedak x ada ape pun..bangun mandi terus sikat rambut (masa tu free hair) terus g opis..(hisssh bila ingat balik..dan tengok balik gmbr..kelakar pun ada)..:) But now..I've changed...(adalah kisah itu :P).. I would say i am more particular on how i look and how i be nowadays...

Inilah salah satu daripada make up yg ada..(salah satu kea? :P)



My perfume collection idokler byk bebenor tp bolehlah tukar2 suka2..boring yg nie tukar yang nie lak..but so far lah Dior Addict is still the best..tp kan..tp kan..lately nie tersuka plak.. Coach perfume..nice jasmine sweet...Victoria dulu pakai love spell but since bau dia dah naik boring..daddy lak suka love spell..hehehe tp kan tp kan..mcm dah sikit aje minyak wangi nie.. kena top up nie.... daddyyyyy... (asyik kena pau jugak kan..)



Ada jugak some items yg Ell lavishly spend..tp nntlah kita sambung kemudian..

LOve LoVe lovE


No comments:

Post a Comment